Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” обміняти або повернути товар Ви можете у разі придбання Товару належної якості, а також якщо Ви придбали товар неналежної якості.
Нижче наведемо умови повернення/обміну товару у вказаних випадках.
Адреса прийняття претензій з обміну/повернення товарів: місцезнаходження магазину за адресою м. Київ, пров. Ахтирський , 3
Як оформити обмін або повернення товару
Ви можете зв’язатися з менеджером для узгодження повернення або обміну за телефоном :
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови обміну/ повернення товару належної якості
Відповідно до ст. 9 Закону України “Про захист прав споживачів” у разі придбання товару належної якості Ви маєте право обміняти непродовольчий товар на аналогічний, якщо товар не задовольнив Вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Обміняти товар Ви можете протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не рахуючи дня купівлі товару, при дотриманні наступних умов:
- якщо товар не був в експлуатації;
- збережено товарний вид та споживчі властивості товару;
- збережені всі пломби, ярлики, цілісність упаковки;
- збережено розрахунковий документ (у разі наявності — гарантійний талон), виданий Вам разом з проданим товаром;
- товар не належить до переліку товарів, що не підлягають обміну (поверненню), який визначений Постановою КМУ від 19 березня 1994 р. № 172.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, Ви маєте право:
- придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості;
- повернути товар та отримати сплачені за товар кошти;
- здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
Отже, при придбанні товару належної якості та дотриманні вищевказаних умов Вам необхідно у день звернення для обміну або повернення:
- Повернути придбаний товар.
- Написати заяву про обмін або повернення товару, додавши до неї розрахунковий документ (якщо надавався — гарантійний талон).
- Надати паспорт для посвідчення особи.
При поверненні товару, кошти, сплачені за товар, будуть повернені Вам протягом 7 (семи) днів.
Умови обміну або повернення товару неналежної якості
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), Ви маєте право за своїм вибором:
- повернути товар та отримати сплачені за товар кошти;
- замінити товар на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у магазині.
Повернути кошти за товар або замінити на аналогічний Ви маєте право у разі дотримання наступних умов:
-
- Наявність істотних недоліків, що виникли з вини виробника або продавця підтверджені висновком експертизи (за необхідності).
- Відповідно до п. 12 ст. 1 Закону України “Про захист прав споживачів” істотний недолік — це недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
- він взагалі не може бути усунутий;
- його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
- він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
- Гарантійний строк на товар не закінчився.
- Збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату.
Отже, при придбанні товару неналежної якості та дотриманні вищевказаних умов Вам необхідно у день звернення для обміну або повернення товару
- Повернути придбаний товар неналежної якості.
- Написати заяву про обмін або повернення товару, додавши до неї розрахунковий документ та гарантійний талон.
- Надати паспорт для посвідчення особи.
При поверненні товару, кошти, сплачені за товар, будуть повернені Вам протягом 7 (семи) днів.
У разі відсутності товару вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви.
Якщо недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання, то заміна товару або повернення коштів не здійснюється.